Wednesday, September 17, 2008

Knacka innan du öppnar dörr'n va

Jag vill inelda med att be om djursex, för nu ska tant för ovanlighetens skull bli lite äcklig. Vi ska snacka anus, och inte vilket anus som helst utan anussex. Veckorevyn är en härlig blaska som väl vänder sig till 12-14-åringar (så gammal var iaf jag när jag läste publikationen). Jag råkade snubbla in på deras fin-finemanga rosa websida och klickar naturligtvis genast på länken för pinsamma sexhistorietter. Alltid lika kul ju. Och möts av denna:

Det var bajs som luktade!

”Jag och min kille hade kommit igång ordentligt när jag känner att det luktar skit ... Men jag tänker att jag säger inget, det är nog bara han som har släppt sig. Ändå försvinner inte lukten och jag börjar få svårt att koncentrera mig. Sedan tittar jag på mitt knä och där är det en BAJSFLÄCK! Så jag visar killen och då har han också känt lukten hela tiden och hade till och med bajs på händerna! Förklaringen var att vi hade haft analsex dagen innan, och eftersom min rumpa inte ”stänger sig” förrän efter typ två dagar så måste jag ha läckt lite…PINSAMT!” /Angie, 22

Va? Vad är detta för vansinne? Vad jag reagerar starkast på är naturligtvis när hon säger att hennes rumpa inte "stänger sig" förrän efter ett par dagar. Vadå "stänger sig", så den är först öppen och slapp - och menar hon på allvar att hon tycker det är värt att gå runt med halvöppen brumma i två dagar för det nöjet att bli påsatt i bakmusen? Det måste ju vara fruktansvärt att lida av analläckage, men hon bara krasst konstaterar att hennes rumpa inte "stänger sig", så enkelt förklarades den bajslukten, när hon borde inse att det kanske inte är läge att idka analsamlag om man har den typen av brumma som inte sluter tätt på 48h efter penetrering? Eller är det så för alla analentusiaster? Berätta gärna den som vet.

PIIINSAMT, var bara förnamnet.

No comments: