Tuesday, December 11, 2007

Sagan Om Ringen

Vad ska man satsa på för ring som förlovad?

Min första tanke var att man kunde trä friterade lökringar på ringfingrarna, gärna med majonnäs. Romantik på ett helt nytt sätt.
Eller varför inte små mumsiga hulahoops? Sitter snyggt och läckert på tassen.
Kanske jordnötsringar från den svenska butiken i Noho? Sätta en chipsring på varje finger, ta i så att man nästan spricker. Sedan kan man möla i sig snacksen direkt från fingrarna, helst från varandras fingrar, det blir sexigast så ju.

Eller en klassisk servettring kanske kunde funka? Stilrent och klassiskt.

En trevlig nyckelring, gärna med något typiskt svenskt som motiv, det passar mig som handen i handsken, och vad kan vara svenskare än Volvo och kärlekssporten golf? Jag tar den här, tack.
Man kunde ta i från fotknölarna och riva ner en hel boxningsring och vira runt fingret?
Eller ta en av de Olympiska ringarna? Dom är snygga.

Varför inte slå på stort och knipa en av Saturnus ringar?


Jag vill inte ha en ringmuskel på fingret iaf, aldrig. Och inte bilring på magen. Kanske en diamantring, men helst av allt vill jag nog ändå ha en lökring.
Och ett brasilianskt pass, för dom är blåa! Älskar´t!

No comments: