Wednesday, December 05, 2007

Jävla Jesus The Hacker

Skrämmande. Jag försöker komma in på min blogg via Firefox, skriver in adressen i adressfältet, så som man gör. Prova själv, om du använder Firefox. Internet Explorer verkar han inte ha lyckats tampas med (ännu). Total chock.

JESUS HAR HACKAT MIN BLOGG!

Han har lagt in nån jävla bibelskola på min sida, han HOTAR mig, om jag inte tror på hans sjuka bok och farsa och läser minst 5 bibelkapitel om dagen ska jag straffas. Men ännu kan jag räddas från Satans klor om jag bara TROR. Dra dit pepparn växer, jag säger som Skalman: Jag TROR inte, jag VET.

Kom an du bara, Jesus, våga komma tillbaka från det döda, så ska jag rasta dig.

Give me my blog back, jävla pucko!

Update: Nu verkar saker och ting ha gått back to normal, nu har jag rökt ut Jesus-horan (tillfälligt?). The story continues. Vilket äventyr.

1 comment:

Anonymous said...

testa o ta bort s i blogspot o se vad som händer... ullaguran.blogpot.com