Monday, June 27, 2011

Slagsmål om den nya maskinen

Nu är det ingen som vill använda den gamle datorn längre. Bara Paddan, och de gamla hederliga Androiderna så klart, även om de just nu inte känns allra hetast i kommunen, det ska (mot)villigt erkännas. På den här grunkomojen bloggar man som en kung. Och gör en massa andra saker som jag inte ens kommit underfund med ännu. Det finns säkert en väldigt het marknad att ge sig in på för den som kan programmera apps iallafall, slant att tjäna, berömmelse att nå. Kom i luckan, Iggaskalle, du får komma hit och prova min maskin. Men bara en liten stund för sen måste jag ha den igen.

Jag känner mig dock lite, lite som en hora nu när jag blivit köpt av Apple. Men eftersom Sony Ericsson i dagsläget inte har någon likvärdig produkt, får jag väl låta den känslan passera.

Om det drabbade någon fattig? Nejdå.

No comments: