Thursday, June 16, 2011

I wish I was special

Den där goodiebagen man får på BB. Jättetrevligt, verkligen. Men min iPhone-allergi smittar av sig på andra saker också. Därför vill jag inte ha det där svartvitrandiga lilla biet med grönt huvud du ser till vänster i bilden på min vagn. Alla småbarnsföräldrar fucking have it. Som ett bevis på likformighet. Dvs lika fånigt som att ha en iFån.

Dinglisar, de där små sugfiltarna som föräldrar lär sina barn att älska, är också omåttligt populära. Han kan inte sova utan sin dinglis!, hörs det. Den kan jag dock inte annat än älska, inte för att det är en dinglis (vilket synnerligen töntigt produktnamn) utan för att det är en Gojoj!

Bäbisen däremot, den är bara min, den har jag gjort själv, och det finns ingen som den. Ingen lika snygg, ingen lika duktig. Speciell, unik och alldeles underbar.

No comments: