Tuesday, July 15, 2008

Private Party på Dublin-slottet


Framemot midnatt när alla var lagom snygga hade Sara P lyckats övertala ett fett gäng att gå upp på scen och skråla. Och inte vilken bit som helst, utan Wedding-låten No1. Cause I'm your lady...and you are my man!
Fy fan vad bra! Nästan lika bra som mitt framträdande med samma slagdänga i kyrkan ca 1 år tidigare när Bjallan Bus kastade in snigelhandduken.

Och bilden ovan fångar precis hur jävla coolt, snyggt och roligt det var. Från vänster till höger: Lilla söta Helena. Olivia håller på att skratta ihjäl sig. Sofie sjunger i bästa Macarena-stil. Richard - rullade in all the way from Sweden för en partynatt. Maria, mitt vittne och mitt ess i rockärmen - så jävla snygg, skål sa hon. Thandi - Sveriges snyggaste afro tar täten. Tillsammans med Minz - rockröven. Razorlight-Björn nynnar blygt med i bakgrunden. Johanna - prima primadonna sjunger för kung och fosterland. Sara P - stjärnan och organisatören, tar sig ton. Och Jason är med på ett hörn.

Så jävla bra var det. En kulmen av många på världens bästa fest. Taximocka.

2 comments:

Anonymous said...

fy sjutton vilken vacker bild, vilket coooolt gäng! Ser ut som en modeplåtning typ. Tack igen för fin fest söta herrn och frun.

Anja said...

Oj vad jag hade velat vara där!!! Tänk att få bjuda tillbaka på den fina musiken. Men det kan ju aldrig bli lika vackert som när du och Mie sjöng! Det var toppen. Hade velat höra dig framföra utan dina andetag också! Fy vad vackert kan jag tänka mig.

Förresten vad är det för handduk med sniglar på som jag har kastat? ;-)

Än en gång: stort Grattis till de gifta tu!!!

Kyss till lilla frun!