Thursday, July 03, 2008

L for Luigi, Lovisa & Love

Jag slapp strippor, jag behövde inte sälja några kyssar och jag samlade inte på mig en endaste kalsonglapp. Jag behövde inte ens ikläda mig någon löjeväckande mundering eller på annat sätt utsättas för offentlig förnedring. Jag vaknade inte upp på ett tåg långt bort i fjärran, naken och fastspänd i handbojor. Jag fick inga tramsiga uppdrag, jag träffade inga gamla skelett från garderoben - inga brandmän, inga inoljade torsos, inga Chippendales.

Jag fick bara det bästa. 8 av världens bästa dockor. Pucko, negerboll och kanylballe på Cafe Scandinavia. Skumpa på Soho Square. Privatkaraoke i Soho där jag bland annat fick sjunga trippeln. Jag rappade West End Girls! We don't need another hero! Total eclipse of the heart! Emmas vackra genrepssång! Och ex-flickvännernas Darkness-cover var legendarisk! Sedan hes och vitlöksköttbullar med vitlöksgräddsås och vitlöksinlagd gurka på Garlic & Shots - alla talar svenska! Och vi fick Turkisk Peppar-shots bara för att!

Tack!

No comments: