Friday, August 19, 2005

I'm OK!

Det första min chef gör idag när jag anländer till jobbet ( i tid!) är att ge mig en present. Och denna utomordentliga gåva utgörs av skvallermagasinet OK! - First for Celebrity News. Så idag har jag utökat min gedigna kunskapsflora med följande rafflande information:

  • även Kate Moss har celluliter, men hon är snygg ändå, bara lite mänskligare.
  • Jodie Marsh lider också av apelsinhud, men hon borde ha vett att inte visa röven alls.
  • Big Brother-vinnaren Anthony har bara ett sorts leende; det är ett cheesy dito som visar en perfekt vit tandrad och en sexig glimt i ögat (han vill ligga).
  • Victoria Beckham är en stilikon som går i bräschen för nya modeflugor (men hennes barn Brooklyn och Romeo har blurrade ansikten på alla bilder - why?), medan Herr Beckham är snuskig och har blivit fångad på bild när han petar sig i näsan.
  • BB-Orlaith vill visa brösten och få betalt, men Michelle från Liberty X tycker inte att hon har en chans mot Jordan.
  • Mel C tycker att Rebecca Loos är en fucking disgrace to women.
  • Julia Roberts är ful i beige gubbrock och kornblå basker.
  • En gång hade Sarah Jessica Parker på sig fula gröna träningsbyxor och bar en pinsamt omodern väska under armen SAMT hade otvättat hår.
  • Med Halle Berry's hjälp kan man gå ner 10lbs i vikt på bara två veckor.
  • Michelle från BB5 tycker att den bästa dieten är att vara kär. Dessutom har hon nya snygga sillisar och funderar på Botox. Hon är 24 år gammal.
  • Wayne Rooney har kliat sig på snoppen på en strand.

Utan all denna information hade jag känt mig totally lost. Tack OK!

5 comments:

Lisa said...

Om OK hade handlat om mig skulle kanske dessa sanningar serverats: Jag har också celluliter, jag har ingen perfekt tandrad och ingen sexig glimt i ögat (betyder det att jag inte vill ligga?), jag är såklart en stilikon men jag vill verkligen inte visa brösten. Kanske är det för jag inte har några sillisar och jag skulle också vara ful i kornblå basker, mitt hår är tvättat och jag vill inte gå på diet. Jag har ingen snopp att klia mig på.

Ulla said...

Jo, alla vill ligga!

J said...

fast det trötta i det här är att folk fucking love it. Vad var det för fel på människorna??

Anonymous said...

I "Veckans NU!" kan man läsa att Paris tycker om att pussa sin pojkvän, att Victoria Silverstedts man är sjuk oattraktiv, se med egna ögon att kate Moss är VÄRLDENS snyggaste kvinna, att Pamela ALLTID lyckas välja fel läppstift, att det är snyggare att vara smal än tjock (Nicole Richie) och man börjar undra när man ska få svaret på frågan vem Tara Reid är?

Anonymous said...

Vad betyder blurrade??