Tuesday, August 23, 2005

Hej lilla Snopp!

Det har inkommit klagomål från upprörda föräldrar till Englands motsvarighet till Konsumentombudsmannen. De tycker att det är anstötligt att Crazy Frog har snopp och de har fått obehagliga och pinsamma frågor från sina barn om vad det är för en liten knorr till pillesnopp grodan har mellan benen.

http://www.asa.org.uk/asa/focus/case_studies/
Jamster+Crazy+Frog.htm


Fattar inte barnen att grodan har samma grunkomoj som pappa, bara lite mindre? Eller har dom aldrig sett pappa naken för att det är fult och tabu att visa sig utan kläder på? Om det ska vara genant att tala om en liten snopp med sina barn, då undrar man inte längre varför folk när dom växer upp har snedvridna uppfattningar om sexualitet, könsorgan och kroppar.

Undrar om Crazy Frog kan knulla med sina lilla snorre? Det är vad jag vill veta.

4 comments:

Anonymous said...

Jag undrar om Galne Grodan verkligen använder sin snopp till att knulla med. Den ser aningen PORÖS ut!

Om jag var en grodhona skulle jag förmodligen inte bli askåt på honom. Face it: Galne Grodan är fortfarande oskuld!

Hur hemskt är då detta för barn? Jag tycker att det är otäckare att åka sagotunneln på Liseberg, där kejsaren utan kläder INTE har en snopp. Det är väl overkligt om något!

Föräldrar nuförtiden verkar inte har något bättre för sig än att klaga på media... Okej porr och blodiga scener är kanske inte nyttigt för små barn, men en tecknad figur med en liten snorre gör väl ingen skada?

Puss och kyss till världens bästa Ulla!

Anonymous said...

Jag har också funderat mycket på dugligheten i Crazy Frogs snorre, den har ju liksom ingen OUTLET. den här ju helt slät, inte ens ett kisshål liksom.

Anonymous said...

den där jäkla grodan e det mest patetiska skit som endast svagsinta människor med ett synnerligen klent IQ
går på

Anonymous said...

Ja se britter är ett konstigt släkte.

Några jag mött är som dem Du skrev om, andra jag mött har varit extremt lössläppta... Sen jag var i England kan nästan inget förvåna mig längre.