Monday, June 19, 2006

Surre

Dom säger att jag måste blogga mera. Men det surrar ju i huvet. För många öl, för lite kärlek, kan man gissa. "Ska du säga, du med dina ballonger", är meningen som surrat mest i skallen idag. Riktigt roligt sagt av Ljungberg till såtten Mellberg. Långa bollar på Bengt funkar inte alltid smidigt. Sedan är det riktigt lustigt att jag utvecklat en faiblesse för att pussa folk på munnen när jag är full. Alla får pussar, varför det? Nästa skojiga skämt i tillvaron lär bli morgondagens match på Mixern, där står man iklädd den svenska fanan och skäms över att man över huvud taget blev född. Eller?

1 comment:

J said...

nädå inte behöver du skämmas idag. 2-2 funkar väl. själv toppade jag med personalfest på en måndag och bara jag som fattade att gratis sprit en hel kväll kan göra vem som helst svajigare än tomten på juldan. nåväl. kyss kyss