Friday, December 23, 2005

Jag bor har






6 comments:

deltidsharmonisk said...

God damn, bor du där med andra? Hur högt upp är det egentligen? Varför är det inga möbler? Ni har ingen snö.

Svenny said...

Snyggt, mycket snyggt. Två handfat, det är ren lyx det!

J said...

det er veldigt vackert, men ser som inte ut som det bor ngn där. har brollan glömt bort att bo in stället?

Ulla said...

Han har lyxat med en for stor lagenhet som han inte behover all plats i, darfor kunde ju jag flytta in med mina pinaler som en losning pa den problematiken.

Ulla said...

Vi har ingen sno och ingen kyla. Men jag har fatt en halsduk av min mamma idag.

Anonymous said...

Carl bor i en inredningstidning? Det var värst! Lite dyr prenumeration dock, men stilig utsikt. Det är inte alla som kan ha diskoteksdans på toaletten. Schysst!

Tummen upp för den skruvade spiran!