Thursday, March 20, 2008

Efterlysning.

Jag har blivit informerad om, av en källa vi inte behöver nämna vid namn, att i vissa kulturer är följande kotym (och jag dömer inte nu, bara undrar):

När man ska duscha går man in i duschen iklädd sina underkläder för att sedan under tvagningen ta av sig trosan (och även BH:n, tror jag) och tvätta plagget under duschstrålen med tvål. Det är därför man ofta ser ett par trosor hänga på elementet i en kvinnas badrum, tydligen.(har du tänkt på det?).

Efter varje gång man har bajsat måste man genast duscha. Detta beror på att vissa länder (ex England och väl Sverige iallafall sedan 1982) inte har utrustat sina badrum med bideer. Naturligtvis måste man ju noggrannt tvätta stjärten med tvål och vatten direkt efter bajsonering, eller?

Nu frågar jag mig, finns det någon som följer något av ovanstående mönster?

Seså, du behöver inte skämmas, det är bara att träda fram, det är säkert bara jag som är konstig.

No comments: