Wednesday, March 19, 2008

Sambo.

Det ska jag bli. Det har jag aldrig varit. Inte på riktigt. Men nu jävlar. Fattas bara radhus och volvo nu då.

Har man bott i superflådiga områden som Belsize Park och Primrose Hill de senaste fyra åren kan man inte nöja sig med kattskit, därför tänkte jag att en vacker trädkantad lugn gata i Highgate måste vara grejen (nåja - Archway borders). Sagt och gjort, tack och bock - idag har jag lämnat en fet deposition och i början av Maj flyttar jag in med min blivande make.

Jag tror eventuellt tant blivit vuxen? Jag bör kanske tillägga att jag drack en kopp te ikväll på Elefanten. Pint of tea liksom.

4 comments:

Anonymous said...

hurra!!!!! det skalar vi for! tjing tjing

Anja said...

Hurra för Vulbans samboliv!!!

Anonymous said...

Det blir bra!

Anonymous said...

Det blir bra!