Thursday, November 29, 2007

Dider Drogba säger: I'm back!

Det är väl aldrig för sent att bita ihop/bryta ihop och komma igen? Sparka igång den gamla bloggen med ett ess i rockärmen:

Kolla in humorn- Maria, Ulla, Olivia och Nina - designed by Sofie

Själv skrattade jag så jag grät, precis som i Sjalen-filmen, och då jävlar i min låda är det lattjolajbans på gång. Och då har jag inte ens hört hur det låter med ljudet på. Ni får mycket gärna prova!

I övrigt kan jag rapportera från livet, aka Camden-scenen, att allt är som sig bör, man kan inte få för mycket av det goda, aka Fostervattnet, och Paradisets Pärleport står öppen och sugen för den som behagar göra entre. Självaste tant har dock legat på latsidan denna vecka pga en bitter influensa, men det gjorde ju ingenting eftersom man som Customer of the Year får hembesök från Paradiset varje dag, taximocka och en välkammad utter!

Dessutom:
Det finns ingenting som heter för mycket smink!
Det finns ingenting som heter för kort kjol!
Och allt blir mycket roligare om man är snygg!

Allah akbar, dra åt helvete, Jesus.

No comments: