Friday, June 10, 2005

Dermott

Det har nu bevisats att Dermott O'Leary är precis så trevlig som han verkar. Jag o Adam var ute och tog ett järn med han som är Assistant Producer i BBLB och han menade att Dermott var en höjdarkille, en JORDNäRA, HYVENS kille som om han hade kommit in på sunkpuben där vi satt skulle hänga med oss hela aftonen. Han gillar inte kändisar, iallafall inte de som heter B- i förnamn. Det var en slapper med i BBLB härom aftonen, en sån där knarkarbrud med kåta silikonpattar som knullat sig igenom ett helt fotbollslag och mer därtill, och Dermott sa att "nu fattar du kanske varför jag inte vill hänga med sk celebrities". Ja Dermott, jag fattar, du vill väl hänga med mig och mina fräcka polare, eller hur? Välkommen!

1 comment:

Anonymous said...

Åh Dermot! Han kan få hänga med mig också. Men inte med Jimmy, som inte ens vet vem han är. Hrmpf.