Wednesday, November 23, 2005

Kritisk granskning

Jag förstår inte vitsen med att ha en blogg som går ut på att man beskriver sitt klädval för dagen samt visar bilder på sin outfit och detta kryddar man sedan med s.k. spaningar från butiker/tidningar/stan där man sett en snygg modeasseccoar och denna vill man självklart ha. Sedan kommenterar deras vänner om hur jävla snyggt och hippt och fräsigt allt var och hur avundsjuka dom var att dom inte var lika snygga/balla/fräcka. Jag vill inte ge några exempel på personer som ägnar sig åt den här typen av bloggning, för det verkar elakt, men fan vad det verkar många som är just såhär sjukt ointressanta, bara följ valfri blogglänk så är du snart där.

1 comment:

J said...

nej nej they lööve it. Passa dig bara, jag har fått göra samma men real-life. För igår när jag var fullast på festen lovade jag en tjej att ja det skulle vara jätteroligt att åka långt utanför stan och handla designporslin på bakfyllan.. Dyrast köksgrejer vinner tydligen.