Saturday, February 23, 2013

Födelsedagskalas

Vilken enastående snygg två-åring jag har!

Först var jag lite sur för att delar av de inbjudna behagade anlända nästan två timmar sent. Till ett barnkalas, strax innan 20:00! Vad är det med folk!

Sedan var jag sur några gånger till, av oklar anledning, förmodligen för att alla andra i min omgivning saknar förmågan att läsa mina tankar, och alltså oombett göra exakt vad jag vill att de ska göra. Vilka sopor!

Och så var jag sur på alla som pillade med sina mobiler hela kvällen, jävla moderna människor!

Men mest var jag glad, och ännu muntrare blev jag av att den lilla jubilaren var gullig, glad och rolig. Som hon ju är! Jag har närt en stjärna och vinnare vid min barm!

Hello Kitty-tårtan var både snygg och mumsig, den var ju gjord av ett riktigt proffs! Jag kläppte en bit till frukost idag, tjock och snygg som jag är.

Bellansson ville inte precis äta den, mer klappa den, vilket du ser här på bilden.





3 comments:

Ogi said...

Grattis till lillan!! De växer så himla fort… Vår lilla fyllde också två för inte så länge sen men det firades med lunginflammation och feber :/ Vad kul att ni ska flytta! Det låter hur spännande som helst! Vi flyttar också snart, om en vecka. Packar för fullt. Ha det gott!!!

Mawisan said...

Gud vad sjukt att vi inte setts pa 2 ar, sahar kan vi ju inte ha det. xx

Ulla said...

Hej Ogi!
Men du flyttar väl inom London, mycket mer spännande än Lund kan jag tycka!

Hej Mawia!
Ja det är för jävligt, älskar du inte mina barn, eller vad är det frågan om? Är det bara mig du älskar?